Dienstag, 26. Mai 2009

Tag 2: Delhi (India)

adios amigos, namaskar India... voller vorfreud hät eusi reis ändli agfange... dä flug uf delhi hät ohni grösseri problem klappet und d'nadja hät mich wie abgmacht ufem delhi domestic terminal abgholt... die erste idrück vo indie sind fantastisch: die verschiedene grüch, die viele lüt und eifach äs riese chaos... wobi ehrlicher wis han ichs mir schlimmer vorgstellt... dänn sälbst für en laie hät das riese chaos irgend än art system, dänn alles gaht riebigslos anenand verbi...


bi eusne erste gehversüech i dem fremde land chömer eusi unsicherheit nöd verberge, aber immerhin fühlet mir eus wohl, da de inder doch i sinere art sehr hilfbereit isch... schnäll gfindet au mir euse platz i dem chaos... und zwar meistens am strasserand, damit eus keine überfahrt ;-) die paar wenige sehenswürdigkeite in delhi, machet die stadt nöd zumene „must-see“ und drum verwunderets eus nöd, dass es ussert eus praktisch kei anderi touris hät... wenn mer eus a dem erste tag scho nöd i delhi verliebt händ, dänn wenigstens schomal is indische ässe, wo eifach mega isch...

de erste istieg i euses neue läbe ohni job und fests dihei hät klappet und mir freued eus scho uf villi schöni erläbnis... mir sind froh hämer eus zum start für indie entschiede, au wenn dä kulturschock und dä kontrast zu de schwiz nöd grösser chönti si...

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen