Dienstag, 2. Juni 2009

Tag 9: Leh (Ladakh, India)

eigentlich hämer ja vo afang a uf leh welle, will aber de flug uf srinagar einiges günstiger gsi isch, händ mir dä umweg in chauf gno und eus nach srinagar uf die zweitägig busfahrt nach leh gmacht... mit emene chrüpel-bus ich es uf die 450km lang passstrecki gange... de ersti teil isch ja ganz gemütlich gsi, aber nach einige stund fahrt isch es uf die absolut mörder-one-way-pass-strass gange... die neu achterbahn im europapark isch en scheiss dägäge... d'natur strass isch genau eis auto breit gsi, links meterhöchi schneemurene und rächts, hilfo, hunderti meter s'loch ab und vo leitplanke keine spur...

nachere nacht im chline kaff kargil, stundelangem bluet schwitze und total 23 stunde busfahre simer dänn doch sicher in leh acho... umringt vo schneeberge ghört leh zu de region ladakh, lit uf 3505m über Meer, mitte im Himalaya und isch s'Trekkingmekka in indie... und da fühlet mir eus so richtig wohl... mir händ äs super hotel gfunde für 12 Fr. mitere fantastische ussicht usem bett uf all die verschneite berge...

eusi erste drü täg in leh händ us biz sightseeing, ässe und eifach chli si bestande... mir gnüsset eus und die zit da ide berge eifach mal chli... offiziell fangt d'saison erst ändi juni a, sodass es no ruhig isch in leh (mal abgseh vom einzige Bancomat, womer gester 1h agstande sind, aber das isch ebe indie) mir werdet da sicher no einigi täg bliebe und au s'einte oder ander mehrtägige trekking mache... und suscht simmer ganz eifach am s'läbe gnüsse :-)

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen