Montag, 1. März 2010

Tag 281: Hanoi (Vietnam)

Wer meint dä traveller-alltag bestehi nur us frage wie: „was mached mer hüt? Wo gömer go ässe? I wellem hotel übernachtet mer?“ de isch grundsätzlich nöd falsch... aber hin und wieder gits au anderi problem zum löse... drum än chlini iblick i eusi andere travellerproblem:


unehrliche vietnamesen...

morge am siebni... euse bus chunnt nach 14h fahrt in hanoi a... um dä vielzahl a wartende hotel-schlepper zentgah, hämer bereits äs hotel bueched... mir wähled per zuefallsprinzip än taxifahrer us... ufd frag wie türs seg i euses hotel, meint er nur: „meter“ (bedütet: er heg än taxometer)! bevor mer losfahred, dä obligat kontrollblick ob dä meter a uf null isch, mir sind ja nöd blöd...
nur dä taxifahrer au nöd! und so plaziert er euses gepäck genau äso, das mer nüme uf dä meter gsehnd! am zielort acho, hilft dä taximänsch eus usstiege, macht ä hohli hand und meint 290'000 dong (ca. 14$)... eusi antwort: „spinnsch eigentlich, die 4km langi fahrt chostet normal 2-3$“... das isch ihm zimli glich und er zeigt uf dä meter... mhhh, de zeigt tatsächlich de pris wo er verlangt und näbet dra die gfahrni distanz: 37.8km... alles diskutiere nützt nüd, de ma verstaht natürli kei änglisch!!! die 5$ womer ihm abütet nimmt er wohl in sack und meint es fehled no 9$... tzzzz... au wo mir afanged föteli mache vo sim auto und sim taxifahrer-uswies, bliebt er cool und wet sis gäld... mir laufed dävo is hotel, er folgt eus und rüeft vo witem am typ ade reception: euse bus hegi ä panne gha und er heg eus vo wit usserhalb müese id stadt fahre... mit äm receptionischt als übersetzer gaht d'diskusion witer... obwohl er lügt bis äne use, bestaht dä taxifahrer uf sis gäld... mit de wort: „du bisch en verdammte lügner, da häsch halt numal 5$, aber das wird konsequenze ha“ bringed mer dä taxifahrer los... uf sine mulwinkel wiederspieglet sich eher die zusätzlichä Dollar, als eusi drohige...

einige stunden später: eus laht di sach kei rue... und so fröged mer de liebi herr receptionischt ob er nöd chönd bi dä taxigsellschaft alüte und sich i eusem name beschwere... er macht das gern und nach langem hin und her isch eusi beschwerde plaziert... immerhin...

weitere stunden später: euses telefon im zimmer lütet... d'reception, mir heged bsuech... mhhh... vorem hotel stat än maa im azug und stellt sich als manager tony vo dä taxigsellschaft vor... i guetem änglisch entschuldigt er sich in aller form, und das öppe 10x... au de taxifahrer welli sich no entschuldige... de chunnt hinterem egge füre und entschuldigt sich au mehrmals hinter äm rugge vom tony... dä tony überreicht eus 5$ und fangt wieder mit dä dauer-entschuldigung a... damit wieder alli glücklich sind und ihres gsicht chönd wahre, bedanked mir eus rächt herzlich und versichered äm tony die sach seg für eus somit erlediget und vergässe :-)


ehrliche schweizer...

in südostasie gfindet mer a jedem touriort buechverchäufer... die verchaufed jedoch alles nur kopie... die kopie sind dänn aber amigs vo tiptoper qualität... churz nach em chauf vo sonere raubkopie (reisefüherer vo vietnam), holt eus s'schlächte gwüsse i und mir schwöred eus, das business nüme z'understütze und ab sofort nur no ächti „lonely planet“ zchaufe...
nachdem dem das mit em visum für china klapped hät, händ mir natürli sofort ä neui „bible“ brucht... s'traveller ein und alles: än neue lonely planet für china... natürli chunnt nur än ächte in frag! tja, schwieriger als gedacht... än ganze tag simmer in hanoi umekurft, händ etlichi buchläde abklapperet... original reisefüehrer gits i dem land definitiv nöd!! ohni erfolg hämer zu de muetter am strasseegge müese und händ eimal meh (für 4$) ä kopie vom lonely planet china postet...










0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen